Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 12
12. Uhvatila sam ga za ruku. – Nastavi, molim te. – Prošaptala sam. - Right here, I'll promise you somehow that tomorrow can wait for some other day to be but right now there's you and me.
- Prelijepa je. – Nasmiješila sam se. – Nedostajao si mi.
- I ti meni. – Gledali smo se duboko u oči. Polako mi se nagnuo i lagano poljubio. Meko, slatko. Odjednom je Tom ušao u sobu. Trznuli smo oboje i brzo se odmaknuli jedno od drugoga.
- Što je bilo ovo? – Nisam mogla procijeniti iz glasa jeli Tom ljut ili začuđen. Pogledala san u Billa, pa u Toma, a onda opet u Billa.
- Izgubila je glas. – Bill je prvi progovorio. – Prišao sam joj bliže da čujem što govori. – Tom ga je gledao nekako čudno, kao da ne vjeruje. Djelovao je preumorno da bi išta odgovorio.
- Aha. Da. – promrmljao je i sjeo pored mene. – Užasno se osjećam. – Uhvatio me za ruku. – Užasno je hladno.
- Vjerojatno i ti imaš temperaturu. – Prišao mu je Bill i stavio ruku na čelo. – Baš kao što sam i mislio. – Uzdahnuo je i gurnuo mu toplomjer u ruke. – Morate oboje odmarati, pusti Anu da spava. Odi i ti lezi u svoj krevet, sada ću i tebi donijeti čaj.
- Bit ću ja tu s njom još malo, zovi me kada mi napraviš čaj. – Bill je izašao iz sobe. Legao je pored mene i zagrlio jednom rukom. Sad mi je bilo krivo za sve. Mrzim to što mi oboje rade. To što obojicu volim i mrzim to što me ne mrze zbog toga
- Imam jedno iznenađenje za tebe. – Prošaptao je i privukao se bliže meni. O krasno još nekakvo iznenađenje
- O čemu se radi? Nadam se da je dobro jer mi je dosta iznenađenja. – Slegnula sam ramenima
- Ma naravno da je dobro. Ako do sutra ne budeš imala temperaturu, spakiraj se i idemo.
- Gdje idemo?
- Što dalje od snijega i zime.
- Idemo nekamo na more, ocean?
- Vidjet ćeš sve. I da.. Idemo svi
- Tko to točno?
- Pa ja, ti, Bill, e i da. Idu i Gustav i Georg pa ćeš i njih napokon upoznati.
- Pa.. Dobro onda… - Laknulo mi je. Već sam se uplašila da će biti nešto… Ma… Ne želim ni pomišljati. Bill je zvao Toma. Tom se lagano nagnuo i poljubio me tako da mi je jedva dotaknuo usnice. Znao je da me to izluđuje. Onda bi ga zgrabila i ne bi puštala. Krenula sam prema njemu, a on mi je samo prošao rukom po obrazu i odmaknuo se. Bila sam sve više i više ljuta na sebe. Prekrila sam se dekom preko glave i uhvatila za koljena. Zašto se to baš meni događa. Osjetila sam nešto toplo pored sebe. Izvirila sam ispod deke, Bill je ležao pored mene.
- Nešto nije u redu?
- Ma ništa bitno. Razmišljam… I smrzavam se. – Bill se zavukao pod deku.
- Dođi, privuci se da te zgrijem. Grijanje sam pojačao, sigurno imaš groznicu. – Privukla sam se Billu. Legla sam mu na ruku tako da sam mu bila blizu vratu, a drugom rukom me zaglio. Bio je tako topal.
- Jesi čuo za Tomovo iznenađenje?
- Ma.. Jesam, i nisam baš oduševljen. Mogla bi se još više razbolit pa će se još onda nešto zakomplicirat. Mislim da ti to ne treba.
- Ajde, previše se brineš. Sve što mi treba je pobjeći od ove hladnoće. Idemo uživati u suncu, na plaži
- Nagovorila si me. Zvuči jako primamljivo.
Stavila sam glavu bliže njegovom vratu. Mirišao je tako primamljivo, smirujuće. Za par minuta sam zaspala.
[…]
Probudila sam se ujutro oko 10. Billa nije bilo. Otišla sam do kupaonice istuširala se, a onda taxijem otišla doma. Ne moram ni objašnjavat kakvu mi je sestra frku napravila kada sam došla. Eh, da. Imala sam i sa njom problema. Nije me htjela pustiti. Nema me danima doma, onda joj se ne javljam…
- Smiri se sis. Baterija mi je crkla. Znaš da ti se javljam svaku večer. Zašto ne bi i sada? – Nisam joj htjela reći što se dogodilo u zadnjih par dana
- A što je sa školom?
- Znaš da ispite polažem na internetu. To mi je važno i školu ne bi nikad zapustila
- Obećaj mi da ćeš se čuvat
- Obećajem, naravno da hoću. A i ne moraš se brinuti. Bill i Tom me čuvaju kao kap vode na dlanu. Stvarno su predivni, obojica.
- Obojica? Što se dogodilo s Tomom?
- Eh… Ma duga ti je to priča. – složila sam neku tužnu facu
- Znaš da imam vremena za tebe
- Ma znam…Ali… Ma hajde. – osmjehnula sam se. – Na brzinu, moram se pakirati. Ovako, kad smo ih sreli benzinskoj odmah sam počela ludjeti za Tomom. Kasnije kada me upoznao sa Billom… U njemu sam odmah vidjela nešto posebno. Kasnije mi je rekao da me voli. Upoznali smo se mi ranije… Družili smo se gotovo svaki dan, izlazili, zezali se. Bio mi je najbolji prijatelj. – Iva je na sve to klimala glavom. Ali… - Eh da, ali… Izašli smo van jednu večer u klub. Sve je bilo dobro dok Tom nije počeo bariti neku žensku pred mojim očima. E onda sam ja poludjela i namjerno poljubila Billa, što, naravno, nije bio dobar potez. Ni za mene ni za njih. Jer… Mislim da sam se malo zaljubila, valjda… I tu večer svatko je otišao svojim putem. Ja s Billom a Tom s tom plavušicom. Tom kako kaže, a valjda mu vjerujem nije ništa radio što ne bi smjeo tu večer. Otišao je u hotelsku sobu i napio se. Ja sam ga vidjela jer sam bila s Billom u njegovoj sobi. Još jedan glupi potez. Super smo se zabavljali i zaboravila sam na sve s njime, ali naravno nismo mogli odoljeti jedno drugome, a da se ponovno ne poljubimo. Ali.. hah, opet. Kako bi mi se Tom ispričao za sve odveo me u vikendicu gdje mi je ponovno bilo lijepo s njime. Ja ne znam više što napraviti. Bill on je tako sladak i drag. Uz njega se osjećam posebno. A Tom, Tom je tip dečka kojeg bi svaka cura poželjela. Lijep, zgodan, zločest. Izluđuje me svojom pojavom. – Duboko sam uzdahnula. – Ja nemam pojma što ću.
- Ovo je gore od meksičke sapunice. – Nasmijala se. – Ne znam što ti točno savjetovat. Moraš odabrati, znaš da se ne smiješ igrati s obojicom. Još što je gore braća su. Zato pamet u glavu i odluči se za jednog.
- Znam, bit će to teško, ali odlučit ću. Moram. – Otišla sam do noćnog ormarića i stavila mobitel puniti. Kad sam ga uključila imala sam što vidjeti. 4 Billova propuštena poziva i 3 Tomova. Javila sam im obojici da se pakiram i da dolazim brzo. Spakirala sam se i krenula nazad k Billu i Tomu. Na vratima su me već čekali sa svojom prtljagom. Odvezli smo se do aerodroma. Ušli smo u terminal i krenuli prema neka dva dečka. Obojica su nosili crno i imali kape i naočale. Tjelohranitelji pretpostavljam. Jedan je imao kosu skoro do ramena. Nosio je kožnu jaknu i izlizane traperice. Prekrižio je noge, onako na muški način i nešto petljao po laptopu. Drugom se kosa nije vidjela od kape. Imao je crnu jaknu i hlače. Imao je ogromne slušalice na ušima, prstima je kuckao po stolici, a onda prešao na lupkanje. Ovaj drugi ga je pogledao dobrohoćešprestatviše pogledom, pa je prestao lupkat i vratio se na kuckanje. Prišli smo im sasvim blizu.
- Ana, ovo je Gustav, a ovo mamlaz Georg. – Rekao je Tom
- O, pa to ste vi. – Nasmijala sam se. – Nisam vas mogla prepoznat iz daljine, Ana. – Pružila sam im ruku.
- HAHA, mamlaze Tom, vidi se da si ti vozio. U zadnji tren ste došli. Ukrcavanje je za 15 min. – Georg je počeo šprdat Toma. Ovaj ga je ćušnuo po glavi.
Ostavili smo prtljagu na provjeru i krenuli prema izlazu. Georg i Gustav su imali jedan kofer, ja sam dva, a Bill i Tom su ovojica jedva vukla tri za sobom. Ušli smo u avion. Prvi razred je bio poluprazan. Lijevo od mene sjedio je Bill, a desno Gustav. Atmosfera je postala opuštenija već nakon sat vremena. Gustav je ponovno nabio slušalice na glavu, a Bill je slušao Ipod. Georg je igrao videoigre, a Tom čitao neki časopis o autima. Onda je Gustav ponovno počeo lupkat po sjedalu, nogama. Na sve moguće strane. Izluđivalo me to. Uživio se u lupkanje po naslonu za ruku. Nisam mogla to više trpjet. Poklopila sam njegovu ruku svojom.
- Molim te. – tiho sam rekla
- U redu samo ti reci. – Nasmijao se i vratio slušalice na glavu. Taman kada sam mislila da mogu makar sjedit u miru Bill je počeo tresti nogom kao da ima problema sa živcima… Ali nije ni to sve. Pjevao je. Ali ne onako lijepo kako on pjeva, nego se bezvezno derao. Zažalila sam što sam zaboravila svoj Ipod. Kao da mi netko pili po živcima. Stavila sam ruku na njegovo koljeno.
- Bill, molim te, samo nemoj trest nogom.
- Ma sve za tebe. – Nasmijao se kao da me šprda. I nakon par minuta počeo ponovno.
- Ajme. – Bacila sam se na sjedalo i glasno uzdahnula. Kasnije sam se premjestila kod Toma.
Nakon 13 sati leta napokon smo stigli. Ukočila sam se od sjedenja. Tom mi još uvijek nije htio reći gdje smo. Spretno je zaobilazio i sakrivao sve natpise gdje sam mogla pročitati o kojem mjestu se radi. Vani je bilo užasno vruće. Osjetio se miris oceana. Ljudi su nas čudno gledali tako obučene…

TO BE CONTINUED…



Tom i Bill na Maldivima

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
<3<3

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Do slijedećeg pisanja.
Kuss von Billova und Tomova
nedjelja, 07.02.2010. |16:51| Komentari (55) | On/Off | Print | # |