Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 13
Mali dodatak


komentiram ja okolo na blogovima i naletim u novostima Dnevnika.hr
nesto o Tokio Hotelu. Prvo se obradujem. Fala bogu pa se neko sjetio
nešto pisat... Al brzo sam se razočarala -.-



Tokio Hotel 'Humanoid', Ocjena: 4/10 [wtf?? tu bi trebalo bit 10/10]
(Universal, 2009)

Treba li osnovnoškolskom uzrastu nametnuti glazbene idole ili ih pustiti da sami pronađu ono što im se sviđa? Pitanje je u današnje vrijeme totalno promašeno, no odgovor je jasan - sloboda izbora, uz sve moguće rizike, idealno je rješenje. Idealno, ali gotovo neostvarivo, jer kad netko poput Jackson 5, New Kids on the Block, Kelly Family ili Boyzone, udari ravno među školske klupe, umaknuti mogu samo odvažni. Izuzetak nije ni Tokio Hotel, distorzirani boy band, koji je prvo zaludio njemačke tinejdžere, a potom se epidemija proširila cijelim svijetom.

Pa što to nudi mlada glam-teen-rock četvorka? Lider grupe, pjevač Bill Kaulitz stekao je gotovo kultni status svojom 'manga-frizurom' obojanom u crno s bijelim pramenovima, tetovažama, piercingom, umjetnim crno-bijelim noktima, olovkom iscrtanom linijom oko očiju i sjenilom. Kada se prvi put takav pojavio na pozornici imao je samo 15 godina! Jedino što mu još stoji na putu do potpuno zaokruženog utjelovljenja ultimativnog frajera jesu uvjerljiv vokal i iskren stav. E, to se nažalost ne može kupiti u kozmetičkom salonu.

Četvrti album Tokio Hotela 'Humanoid', ujedno i drugi na engleskom jeziku, produkcijski je preispeglan, glazbeno dosadan i tekstualno neuvjerljiv uradak, kojim će četiri momka u ranim dvadesetima, potpomognuti korporacijskim vjetrom u leđa, namaknuti sebi još koji milijun eura na računu. Konceptualno gledano, albumom dominiraju vizije budućnosti, nemiran odnos snaga između ljudskih emocija i robotiziranih moždanih vijuga, no, ustvari, pjesme ne govore o ničemu. A budući da ih ovi bogati teen-rokeri nisu ni napisali, teško je povjerovati bilo čemu u što nas pokušavaju uvjeriti.

Glazbeni projekti koncentrirani isključivo na zaradu ka svom bi svetom cilju trebali doći preko hitova, kojih na ovom albumu, objektivno gledajući, jednostavno nema. Nije to ni prvi singl 'Automatic', kao ni drugi 'World Behind My Wall'. Nakon nekoliko preslušavanja cijelog albuma može se doći i do još jednog poraznog zaključka: prevelikih razlika između svake pojedine pjesme gotovo da i nema. I to shvatite doslovno, jer, primjerice, 'Automatic' i 'Alien' su u dlaku iste, samo s drugačijim tekstom.

Ipak, najveći apsurd krije pjesma 'Dark Side of the Sun', koja poziva na revoluciju protiv 'mračnih sila društva'. Što prije njihova mlađahna publika shvati da su upravo Tokio Hotel trenutačno jedan od najistaknutijih simbola zatupljujuće industrije zabave protiv koje je nužna kulturološka pobuna, to bolje po njih. Svi ostali bit će na njihovom koncertu 28. ožujka u zagrebačkoj Areni.


Ostala sam bez teksta -.-. Pjesme ne govore o ničemu?? Dobro tko kod da je pisao ovu kritiku jel
zna taj engleski?? Kad već pjesme ne govore o ničemu?? I HUMANOID je kako dečki kažu ono što
su čekali čitavu njihovu karijeru, a ne kako ovdije piše da bi si namaknuli još koji milijun eura na račun.
Moram još prokomentirat to što kaže da nema razlike u pjesmama. Ovo bi moglo i dijete iz nižih razreda
osnove da se album zove Humanoid pa tako su sve pjesme na neki način povezane: Automatic, Humanoid,
Alien, Human connect tu human i ostale. i wtf?? Tokio Hotel trenutačno jedan od najistaknutijih simbola zatupljujuće industrije zabave protiv koje je nužna kulturološka pobuna, to bolje po njih?? Ko god da je ovo pisao
slabo se kuži u novije žanrove glazbe a ne samo (nazovimo to) rock iz 70 i 80. Sve što sam zaključila je
da se netko stvarno ne kuži u ovaj žanr glazbe i to da nije svaka grupa neki fancy boy bend koji plesucka
i govori o nekoj curi u koju je zaljubljen. TH je baš suprotno iznosi svoje osjećaje (također o ljubavi) i stavove
na neki svoj svojstven i poseban način.




hello
ee prije svega par novosti

Ako ste naišli na fejsu na bilo kakvog Billa i Toma, savjetujem
koliko kod uvjeravali i uvjerljivo izgledali da im NE VJERUJETE
jer ja sam naišla na na 2 profila. i stvarno su uvjerljivi ponajprije
zbog toga što se dopisuju sa američkim celebritijima.
KLIK TU

evo što piše na službenoj stranici Tokio Hotela.
nemam vremena sada prevoditi, al vjerujem da znate što piše xD

Sometimes we get reports from fans that there are people out there who pretend to be Bill, Tom, Gustav or Georg in chat rooms or on social networking sites like MySpace, Facebook, Twitter, etc. Please keep in mind that anyone who pretneds to be Bill, Tom, Gustav or Georg is always an imposter! None of the guys have personal profiles on social networking sites and they also do not visit any chat rooms...

prošle nedjelje je napokon bilo nešto o TH-u i na hrvatskoj televiziji točnije
Red Carpetu pa pogledajte



Također ostale novosti možete naću tu ---> Tokio Hotel Croatia
I moram se pohvaliti da se link mog bloga nalazi upravo na toj stranici.
ovdije- desno- zanimljivi blogovi :D
A sad novi chapter

13.Nakon 13 sati leta napokon smo stigli. Ukočila sam se od sjedenja. Tom mi još uvijek nije htio reći gdje smo. Spretno je zaobilazio i sakrivao sve natpise gdje sam mogla pročitati o kojem mjestu se radi. Vani je bilo užasno vruće. Osjetio se miris oceana. Ljudi su nas čudno gledali tako obučene…
- E, ovaj, hoćeš mi sada reci gdje smo? – Povukla sam Toma par puta za majicu.
- Ajde strpi se još malo. Barem da dođemo do mjesta gdje ćemo odsjest. – Duboko sam uzdahnula. Bill se mučio sa tri kofera, skroz se spoticao i zastajkivao.
- Daj. – Mahnula sam rukom u znak da mi da jedan kofer.
- Ma mogu sam
- Vjerujem da možeš, al' ne mogu ovo vise gledat. – Oboje smo se nasmijali. Nastavili smo hodati, ići… Negdje…
- Što će ti toliko robe? – Odmahnula sam glavom
- Pa nikad ne znaš za što će mi zatrebati. I nekoliko kombinacija i tako to… Bolje se pitaj što Tom vuče u svom koferu. Pretpostavljam da su jedan cijelo kofer zauzele troje hlača.
- Sam ti šuti, pola te tvoje «robe» - Pokazao je jednom rukom znak navodnika. – su sigurno lakovi za kosu.
- Ili možda kape – Bill je odvratio pomalo sarkastično
- Dobro, dosta sad. – Nisam ih mogla više slušat. Jedva sam vukla noge za sobom. Vani je bilo prevruće, a mi smo bili u dugačkom. – Tooom…
- Još malo, još malo…
- Pa to si rekao prije 20 minuta
- Zašto nisi zvao taksi, ili nas netko nije dovezao? – Bill mi se pridružio u jadanju
- Gdje vam je mladost, duha malo… - Georg se sarkastično zahihotao i uzdahnuo.
- Ugledajte se na Gustava. – Tom nije popuštao, a Gustav je hodao barem 10 metara ispred nas sa slušalicama na glavi.
- Nešto se čudno događa s Tomom. – Bill mi je tiho rekao, pa smo se ja, on i Georg nasmijali. Tom nas je čudno pogledao i nastavio dalje, a nas troje smo se zakačili jedno na drugo i jedva hodali. Vidjela sam Gustava da je negdje u daljini zastao pa sam pretpostavila da smo napokon stigli. Gustav i Tom su se okrenuli prema nama.
- Vidi ove crkotine. – Gustav se podsmjehnuo Tomu.
- Ajde, ajde stigli smo. – Tom je imao ogroman osmijeh na licu. Ušli smo u nekakvo veliko dvorište, rekla bi. Tamo je stajala sva posluga u redu. Istupio je jedan čovjek u odjelu. Sa oznake na sakou sam pročitala da je to direktor.
- Dobar dan i dobro došli na Maldive. Moje ime je Gerard Smith, a ovo pred vama je jedan u nizu hotela i apartmana Luxurious. – Direktor se držao uspravno i ponosno. Prekipjela sam od vrućine, pa ga nisam ni slušala dok je hvalio svoje apartmane i hotele. – Ovdje na raspolaganju su vam hoteli i apartmani. Naše osoblje će vam biti na raspolaganju od 0-24. Također možete iznajmiti i vlastitog batlera čije služenje vam je na raspolaganju 16 sati. U ovim prospektima možete naći još mnogo ponuda za iznajmljivanje kao Wellness Centar, bazeni, jacuzziji, jahte i ostalo. – Podijelio nam je svima prospekte. Ako ste prvi puta ovdje i ovo će vam zatrebati. – Svima nam je dao mini karte. – Također, ako nešto trebate, mene možete naći u mom uredu. – Pokazao je prstom prema zgradi. – Ja sam ovdje od 7 do 16 sati. To bi bilo sve u kratko, raskomotite se i još jednom dobro došli na Maldive. – Onda nam se predstavilo čitavo osoblje pa smo napokon krenuli.
- Ovo je bilo baš ukratko. – Tiho sam rekla Tomu
- Kad vidiš što te sve čeka, nećeš zažalit.
- E sad već postajem znatiželja
- Idemo prvo ostavit stvari. – Zločesto se nasmijao, što je mene još više kopkalo. Svatko je dobio svoj apartman. Bio je ogroman i za mene previše glamurozan. Svi su si iznajmili batlere osim mene i Gustava. Ne volim kad neko baš sve za mene radi, osjećam se beskorisno.
[…]
Malo mi je trebalo dok se naviknem. Na Maldivima je bilo jutro, a po našem vremenu je negdje predvečerje. Svi smo otišli u svoje apartmane i dogovorili smo se da se nađemo za 45 minuta u restoranu hotela na doručku. Za to vrijeme sam sve stvari složila u ormar, otuširala se, još jednom se depilirala, obukla kupaći, kratke hlačice, majicu na bretele i neizostavne starke. Spremila sam si ručnik, naočale i kremu za sunčanje u torbu za plažu i krenula. Ušla sam u restoran gdje je sve bilo krcato. Vidjela sam da mi Bill maše iz jednog kuta. Već su svi četvero došli.
- Mmm… - pogledao me Tom i tiho zafićukao. – Jako mi se sviđa . Sjela sam pored njega za stol.
- Daj, pretjeruješ… - Bill je podigao obrvu i podsmjehnuo se tako da ga nitko ne vidi, a ja sam mu uzvratila neugodnomije osmijehom.
- Ni malo
- Daj, Tom, sad mi je neugodno
- Ne mora ti ni malo biti…
- Ajde, dosta o meni, umirem od gladi… - Doručkovali smo i zaputili se prema plaži koja je bila 100 metara dalje od apartmana. Ocean je predivan, čist , plav… Sunce i ocean, što će mi više. Smjestili smo ručnike ispod dva suncobrana. Skinula sam majicu i počela skidati starke
- Uhh.. A što mi se ovo tek sviđa. – Podsmjehnuo se Tom
- Daaaj, prestani, stvarno pretjeruješ. – Okrenula sam se prema Billu, a on je palcem pokazao znak za dobro. Okrenula sam očima, a onda otvorila usta i zavrtjela glavom u smislu: stvarno niste normalni. Čim se skinuo, Bill je potrčao u vodu, a ja sam ostala namazati Toma jer je već izgorio, a onda smo zajedno s Georgom i Gustavom krenuli u vodu. Čim smo se približili vodi Bill nas je isprskao kao lude. Plivali smo, gnjurili se, igrali picigin… Uživali, a Bill i Tom su preslatki u šarenim kupaćima. Gustav je za petnaestak minuta pobjegao iz vode, a ja i Georg smo izašli za kojih sat i pol. Sjedili smo na ručnicima blizu vode i močili noge, Bill i Tom su ostali u vodi.
- Vidi ih, rone k'o ribe.
- Neće izaći iz vode do večeri. – Nasmijao se Georg
- Georg… Kako to da tvoja cura nije došla?
- Morala je ostati zbog posla. – Duboko je uzdahnuo i počeo čeprkati po kamenju
- Šteta… Baš bi ju htjela upoznati.
- Evo, obećajem, prvom prilikom ću vas upoznati. – Nasmijala sam se…
- Jeli se čujete nekako? Mislim… Danas je valentinovo…
- Ah.. Da.. Valentinovo.. A čujemo se preko skypa.. Ali, znaš… Nije to to…
- Vjerujem. – Uzdahnula sam… - Okrenuli smo se na stomak i sunčali. Pričali smo nešto, upoznavali se… Uživali u suncu. Odjednom sam osjetila nešto hladno na leđima…
- Aaaa. – Vrisnula sam. Tom mi je onakav mokar legao na leđa i gricnuo za vrat. – Ti stvarno nisi normalan. – Nasmijala sam se, a Bill je iscijedio kosu na Georga, a onda ga je on povijao, pa ga je Bill gurnuo s mola u vodu.
- Vidi ih, djeca. – Odmahnuo je Tom glavom.
- Jao, jao, čuj ti ovo. Ti si jedno veeeliko dijete zbog kojeg sada vjerojatno imam plavicu na vratu.
- Pa i nije baš tako strašno. – Podsmjehivao se
- A onda ako imam ja, možeš imati i ti. – Napravila sam mu jednu poveću plavicu na vratu.
- Zlobna si ti mala. – A onda me zgrabio i poljubio.
[…]
Oko 7 sati smo se vratili u apartmane. Bili smo umorni od puta pa smo se dogovorili da večeras ne idemo nikuda. Otuširala sam se i obukla. Sjedila sam pred apartmanom i uživala u pogledu, a onda su se pojavili Gustav i Georg..
- Ej… - Pozdravili su oboje u glas
- Hej… Od kud vi ovdje??
- Pa.. znaš… - Počeo je Gustav nešto pričati. – Ovaaj.. Danas je… Valentinovo, ne? – Sav se zacrvenio. Georg ga je opalio po ruci, pa onda on nastavio. – Danas je Valentinovo, a ti si jedina cura ovdje, pa smo ti donijeli mali znak pažnje. – Od iza leđa su izvadili svatko po jednu ružu i čokoladu.
- Hvala vam dečki. – Poljubila sam ih u obraz. – Ja nisam stigla vama ništa kupiti.
- Ma nije potrebno…
- Ovaj… Idemo mi sad… Tom je rekao da se ne zadržavamo previše. – Gustav je napravio čudnu facu
- Haha, ajde onda, vidimo se sutra. – Za desetak minuta je došao Tom, sjeo je pored mene.
- Ovaaj… - Nije ni progovorio već se počeo crveniti. – Pošto je, ovaj… Danas Valentinovo… Prije nego što išta kažem moram napomenut da mi je ovo prvi puta da išta takvo radim i da ne znam biti romantičan, pa se nadam da mi opraštaš. Nego, da nastavim. Danas je Valentinovo i imam nešto za tebe. - Iz džepa je izvadio malu kutijicu u obliku srca. – Ovo je za tebe, zažmiri. - Osjetila sam da mi stavlja nešto za vrat. – Sada možeš pogledat. – Otvorila sam oči i uhvatila privjesak u ruke. Srebrni lančić sa crnim slovom T. – Hvala ti, prekrasan je. – Poljubila sam ga. – Oprosti, sada moram ići. Zaboravio sam da sam naručio novu gitaru pa se moram s Davidom dogovoriti oko nekih detalja, ali vidimo se poslije. Kasnije ćeš tek dobit pravi poklon.
- Ohoo, dakle to još nije sve, a? – Nasmijali smo se, poljubio me i otišao, a ja sam otišla unutra. Slagala sam si neke sitnice u kupatilo. Netko mi je pokucao na vrata.
- Slobodno. – Viknula sam. Bill je došao.
- Imaš vremena?
- Ma imam, spremam malo.
- Čujem da su svi bili osim mene.
- Da, da. Već sam mislila da ti nećeš
- Nemoj me zezat. Pa ipak ja tu imam najviše smisla za romantiku
- Ajde da i ja to vidim. – Nasmijali smo se
- Ovo je za tebe. – Pružio mi je veliku čokoladu u obliku srca i veliki buket crvenih ruža.
- Ti si jedini koji se nisi zacrvenio
- Kažem ti ja… Imam smisla…
- Haha, sad ti vjerujem. Hvala ti. – Nagnula sam se prema njemu da ga poljubim u obraz, ali on je izmaknuo glavu i poljubio me u usta. Mislila sam da će odmah prestati, ali nije. Uhvatio me oko struka i privukao k sebi. Osjetila sam njegov piercing, točnije njegov jezik na svome. Polako me polegnuo na krevet i legao na mene…


TO BE CONTINUED…


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Do slijedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova
nedjelja, 14.02.2010. |22:19| Komentari (87) | On/Off | Print | # |