Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 18
Pošto već nekoliko postova zaredom
stavljam prvo neki video evo i sad par zanimljivih


aaa preslatko. milijun puta sam ovo pogledala :DD


urnebesno. uhm. šejk it šejk it


i zadnji. jaao. tako kad pjeva uu say what say what say what. *ajm melting * cerek

18.- Ne želim više ništa između nas, ne na ovakav način. Oprosti. – Stisnuo mi je čvrsto ruku. Suze su mi polako počele kliziti niz obraz. Istrgnula sam ruku, pokupila starke i otrčala.
- Hej! Kuda ideš? – Povikao je za mnom
- Nije bitno! Dalje odavdije, od svega. I tebe!
- Daj.. Ne čini nikakve gluposti – Potrčao je prema meni. Zastala sam i okrenula se prema njemu.
- Ne idi za mnom. Ne trebam te. Želim biti sama…
- Daj! – Povikao je još jednom i krenuo za mnom. Okrenula sam se prema njemu i hodala unatrag.
- Rekla sam ti da ne ideš za mnom. – Zvučalo je kao prijetnja
- Molim te, ne budi tvrdoglava, želim razgovarat s tobom.
- Ja ne želim s tobom!! – Vikala sam iz sveg glasa, bila sam dosta udaljena od Billa – I rekla sam ti da ne ideš za mnom, želim biti sama, poštuj barem moju privatnost kad ne možeš ono što sam kažeš. – Stao je i gledao za mnom. Okrenula sam se i nastavila ići dalje iako nisam znala gdje idem. Došla sam do nekog velikog kamenja koje je izviralo iz mora. Sjela sam na neki koji je bio najdublje u vodi. Imala sam osjećaj kao da se nalazim na sred mora. Trebam vremena za razmišljanje i najbolje da to učinim sada. Nemam se što premišljati. Bill ne želi ništa, sam je to rekao. Sada barem mogu odlučiti. Iako… Nije mi lako, Bill mi je prirastao srcu, on je tako pažljiv i nježan, i romantičan. Tko ne bi takvu osobu samo za sebe. Uhvatila sam se za glavu. Vrisnula sam iz sveg glasa, baš to mi je trebalo. Ne možeš si to raditi, prolazilo mi je glavom. Zašto misliš na njega? Zašto si to radiš. – Tiho sam ponavljala. Jasno je reklo što želi, zapravo, što ne želi. Ne želim se zamarati time, postoji netko tko se želi promijeniti zbog mene. Zašto ma briga za njega kad on ne želi ništa. Ništa! – Ponovila sam. Valovi su zapljuskivali na sve strane, bolje mi je dok sam sama i ne namjeravam se vratiti, bar ne još. Osjetila sam nečiju ruku na svom ramenu. Prvo sam htjela povikat: rekla sam ti da ne ideš za mnom, ali sam brzo promijenila mišljenje. Okrenula sam se, a Tom je čučnuo pored mene.
- Zašto si ovdje sama? Bill je rekao da si negdje otišla
- Trebala sam biti malo sama
- Što se dogodilo? – Sjeo je pored mene i stavio ruku na moje koljeno
- Ma ništa bitno, sve je uredu sada
- Posvađala si se s Bilom? – Bio je uporan
- Pa… Da
- Što ti je napravio? – Smrknuo se
- Ma nije ništa, malo smo se zakačili, ništa bitno. Već bi ti rekla.- Klimnuo je glavom. Ustao je i pružio mi ruku.
- Idemo na ručak, doći ćemo poslije ako želiš. – Uhvatila sam ga za ruku i krenuli smo nazad. Stavio mi je ruku na bok i prstima petljao po vezicama od kupaćeg.
- Pazi da ne bi to odvezao. – Lupila sam ga po prstima
- To ću onda sačuvati za kasnije. – Nacerio se i pomjerio ruku sa boka prema stomaku. Ima velike ruke i skoro je duplo veći od mene. Kada me zagrli, može me čitavu zgrabiti.
Došli smo nazad. Georg se sunčao, a Bill i Gustav su sjedili u hladu. Pogledala sam kratko Billa, vidjelo mu se u očima da mu je sad krivo zbog svega. Nisam htjela duže zadržati pogled jer bi mi samo bilo teže. Donijela sam odluku i ne želim je mijenjat.
- Idemo na ručak? – Prišao je Georg
- Aha. – Kratko je odgovorio Tom. Dala sam svoje stvari Gustavu koji je ionako teglio pola stvari i uputili smo se u hotel na ručak.
[…]
Došla sam u svoj apartman. Bacila sam ručnik sa strane i zavalila se na krevet. Ležala sam tako neko vrijeme, a onda otišla skinuti mokri kupaći. Obukla sam kratke hlačice, majicu na bretele, pokupila mobitel i krenula prema hotelu na ručak. Vani je bilo užasno vruće, nije bilo puno ljudi vani u ovo vrijeme, samo nekoliko njih vidjelo se u daljini na plaži. Pogledala sam na sat, krenula sam 20 minuta ranije. Već sam bila na pola puta pa mi se nije dalo vraćati. Ušla sam u ogroman hotelski restoran i krenula prema stolu gdje inače sjedimo, Gustav je već bio tamo.
Hej! – Pozdravila sam i sjela. On je samo klimnuo glavom u znak pozdrava. – Ti inače dođer ranije, ili? – Pokušavala sam na bilo kakav način započeti razgovor, a on je samo podigao i spustio ramena. Nabio si je nazad slušalice i nastavio slušati glazbu. – Kako komunikativan dečko – Pomislila sam. Počeo je jednom rukom lupkati po nozi, a drugom po stolu. Automatski sam nervozno prošla rukom kroz kosu. K vragu kako sam to mrzila. Odjednom je jače udario po stolu, poskočila sam skupa sa stolicom. Srećom, nitko nije primijetio jer je bilo dosta bučno. Primijetio je to, pa je prestao. Onda je došao Georg, napokon netko tko hoće pričat.
- Za Gustava ništa čudo da je uranio, ali ti… - Nasmijao se i sjeo pored Gustava
- Danas sam i ja uranila
- Kaulitzi opet kasne. – Odmahnuo je glavom
- A… Znaš njih.
- Hej, hej. – Povikali su Bill i Tom u isti glas
- Mi o vuku… Vukovima… - Nadodao je Georg. Prišao je Tom i poljubio me, prvo u usta, a onda u vrat. Začudila sam jer me nikad nije poljubio pred drugima. Billa sam kratko pogledala ali je nažalost uhvatio moj pogled. Pored mene, s jedne strane je sjeo Tom, a s druge Bill.
- No krasno. – Rekla sam kroz izdah. Georg je odmah navalio na meni, pa smo svi naručili. Bill, Tom i Georg jeli su neke salate i vegetarijanske specijalitete, dok smo ja i Gustav navalili na piletinu. Barem smo po nečem bili slični.
- Onda… - Započeo je Tom. – Idemo danas van
- Aha. – Rekao je Bill punim ustima. – Možda upoznam nekoga. – Odmah je pogledao u mene, kao da mi želi naprkositi.
- Opaaa! – Tom je odmah reagirao na to. – Što se događa s mojim malim bracom
- Šta?? Ne smijem imat curu? Mislim da mi baš treba cura? – Namjerno je iznova i iznova ponavljao riječ cura. Onda se nekako kretenski nasmijao. Čudno sam ga pogledala krajičkom oka, nikad se nije tako ponašao.
- Onda danas idemo u potragu za Billovom curom. – Georg je počeo sprdat Billa
- Naravno. – Moram se malo opustit. – Htjela sam skočit na sa stolice, uhvatit ga za ramena i izderat mu se u facu: hoćeš prestat više, koji ti je kurac. Ali nisam htjela pokazati da mi to smeta, nisam smjela. Ne znam ni sama zašto mi to toliko smeta, pa on je tako odlučio.
Završili smo sa ručkom, pa smo se svi pošli odmoriti. Kada smo izašli iz restorana zagrlila sam Toma i poljubila ga. Stavila sam mu ruke ispod majice, i prošla mu par puta lagano prstima po leđima, a on je automatski stavio ruke na moju guzicu. Kao da je znao što treba napraviti. Ne znam da li sam ga poljubila zato što sam htjela ili samo da i ja naprkosim Billu.
[…]
Došla sam u apartman i bacila se na krevet. Uključila sam Ipod i odmarala. Osijetila sam da mi je mobitel zavibrirao. Tom mi je poslao poruku: Svidjelo mi se ono od maloprije. Želim to ponoviti, sad odmah. Odmah sam mu odgovorila: Morat ćeš se strpjet malo ;). Neko vrijeme nije ništa odgovorio, a onda je napisao: odmah. Nasmijala sam se i nisam ništa odgovorila. Nastavila sam slušati glazbu. Pojačala sam glazbu što sam više mogla i zažmirila. Odjednom sam osjetila nečije ruke na svojoj guzici. Odmah sam trznula i povukla slušalice iz ušiju. Tom se nacerio i doslovno bacio na mene.
- Vidim ono tvoje odmah je stvarno bilo odmah. – Rekla sam mu čim se on prebacio na vrat
- Nisam mogao čekati. – Stavio mi je ruke ispod majice i povukao ju prema gore. Skinuo ju je u trenu.
- Tom… Sada?
- Odmah. – Nije se smeo ni u jednom trenutku. – Nešto nije uredu? – Zastao je
- Ma sve u redu, samo pitam. – Skinuo je i svoju majicu za tren…
Za pola sata ležali smo na krevetu pokriveni plahtom.
- Ovo je bilo brzo. – Duboko sam uzdahnula
- Znam da ti se svidjelo. – Zacerekao se
- Ne kažem…
- Najbolji sam u nekim poslovima.
- Da, da, da. – Poljubila sam ga, što je njemu bilo dovoljno pa se ponovno dao na posao.
Za kojih sat vremena otišao je spremiti se za plažu
- U vezi onog izlaska večeras, idemo na party na plaži… Pa da znaš što obući. – Dvaput je podigao i spustio jednu obrvu.
- Znala sam… - Nasmijala sam se…


TO BE CONTINUED…


e prvo. slučajno sam naletila na ovu sliku pa je moram stavit
presmiješan je. a tek kosa xD
Image and video hosting by TinyPic
LOL

Image and video hosting by TinyPic
evo još jedna ovakva, ne mogu si pomoć xD

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
ova izgleda preodlično

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ev i za kraj TOKIOTUBE
stranica sa hrpom videa THa TOKIO TUBE

Do slijedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova
nedjelja, 21.03.2010. |20:02| Komentari (69) | On/Off | Print | # |