Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 20
najprije. SRETAN USKRS svima i sve najbolje! :D

e, i imam par videića..



i tuširanje Billa u srbiji xDD


_______________________________________________
20.-Ne idem ja nigdje. – Izvlačio je svoje ruke iz mog stiska
- DOSTA! – Dreknula sam. – Ideš sa mnom!!
- A.. ovaj… s tobom??
- Daj se skuliraj! Dosta si se sramotio za ovu večer. – Ostao je šutjeti. Došli smo do apartmana. Jedva sam ga odvukla do njegove sobe jer se jedva držao na nogama. – Odi se otuširati pa ćemo razgovarati
- Ma nee, ne da mi se
- Bill, molim te. Da se barem malo otrijezniš. – Ustao je bez riječi i otišao do kupatila. Nakon petnaestak minuta se vratio i sjeo pored mene.
- Zašto to radiš? – Uzdahnula sam
- Što to?
- Ne pravi se blesav, znaš na što mislim
- Samo se želim zabavit, u čemu je problem? – Podigao je obje ruke u zrak
- Je l' ti znaš tko si ti? Znaš li ti kako se zoveš?
- Da. – Zbunjeno me pogledao
- Već vidim naslovnicu sutrašnjih novina. – Svaki pokret sam demonstrirala rukama. – Bill Kaulitz, vokal grupe Tokio Hotel noć proveo sa dvije djevojke u alkoholiziranom stanju. – Spustio je glavu
- Ja.. Nisam mislio da je to u pitanju. – Slegnuo je ramenima
- Što bi trebalo biti? – Začuđeno sam podigla glavu
- Pa… To… Što sam bio s onim curama
- Zar ćemo opet o tome? To je već riješena stvar.
- Nisam mislio tako
- Sad je malo kasno, rekao si što si mislio
- Nisi me razumjela, nisam tako mislio
- Ne želim o tome raspravljat, ti si re.. – Uhvatio ma za ramena i pogledao me u oči.
- Dopusti mi da ti dokažem da nisam mislio tako? – Začuđeno sam ga pogledala.
Duboko mi se zagledao u oči, nakon nekog vremena postalo mi je neugodno pa sam spustila pogled. – Pogledaj me, u oči. – Prošaptao je. Ponovno sam ga pogledala u oči. Prišao mi je malo bliže. Objema rukama mi je prošao kroz kosu i stavio je iza vrata. Polako mi se počeo sve više približavati, naslonio je svoje čelo na moje. Osjetila sam njegov dah na svojim ustima, lagano mi se počeo približavati usnama.
- Čekaj! – Stavila sam mu ruke na prsa i lagano ga odgurnula. Odjednom je problijedio. – Oprosti, ne mogu. Ja.. ja volim tvog brata. Oprosti. – Kratko sam mu prošla kroz prste i ustala. – Moram ići. Da. Vidimo se. – Užurbanim koracima izašla sam iz sobe i zalupila vratima. Naslonila sam se na zid do vrata i duboko uzdahnula.
Odvukla sam se do svoje sobe, ponovno se istuširala i legla u krevet. Otvorila sam prozor da mi jedino svjetlo bude mjesečina i još jednom odvrtjela čitavu situaciju u glavi. Prvo što mi je prošlo glavom bio je Tom. Pa ja sam sad upravo rekla Billu da volim Toma. Ja ga volim? – upitala sam samu sebe. – Ja volim tog Kaulitza . – izgovorila sam na glas. Volim ga, ponovila sam u sebi. Zatvorila sam prozor jer mi sad ne trebaju nenadane posijete i pokušala zaspati. Taman što sam se uspjela namjestiti netko mi je pokucao na vrata
- Tko je!? – Viknula sam iz kreveta
- Tom! – Čulo se šaputanje iz vana
- Uđi, mislim da nisam zaključala
- Hej mala – Prišao mi je i poljubio – Gdje si nestala
- Ne pitaj. Naišla sam na Billa mrtvog pijanog sa nekim curama, pa sam ga dovela ovdije.
- Što se s njime događa? – poskočio je, u glasu mu se čula zabrinjenost
- Ne bi znala – Zagrizla sam se za usnicu
- Je li sada sve u redu?
- Aha – Uzdahnula sam – Spava, mislim.
- Mogu ti se pridružit? – Prošao mi je prstima po ruci
- Slobodno. – Skinuo je hlače i majicu i legao pored mene
- Znaš, falila si mi. Zato sam i došao. – Okrenuo se na bok prema meni
- I ti meni. – Prišla sam mu bliže i zagrlila ga. – Prije nego što si došao, razmišljala sam malo.. – Klimnuo je glavom. – Shvatila sam nešto, malo se osjećam glupo sad. – Osjetila sam da se crvenim - … Ali, shvatila sam da, da te volim. – Zagrlio me čvršće
-Ja… Ja to tebi pokušavam reći već nekoliko dana. Ti.. ovaj ja – sav se zamucao – ne mogu vjerovat koliko sam se zaljubio. –Oboje smo se nasmijali. Stavio mi je ruke pod majicu i poljubio me u vrat, a onda lagano kliznuo do usnica. Povukao me prema sebi da legnem na njega i lagano me gricnuo za resicu na uhu. Protrnula sam od glave do pete. Okrenuo se na bok pa smo zamijenili mjesta. Stavio mi je ponovno ruke pod majicu, lagano ju povukao prema gore i skinuo. Na tren je zastao i ponovno me poljubio. Legao je ponovno na bok i prolazio prstima kros kosu, naježila sam se istog trena. Sjela sam mu na stomak i uhvatila rukama za lice. Ljubili smo se neko vrijeme, a onda ostali ležati. Češkala sam ga po stomaku neko vrijeme, a onda smo zaspali.
[…]
Imala sam neki blesavi osjećaj da netko gleda u mene pa sam se probudila. Samo što Tom stvarno je gledao u mene.
- Dobro jutro. – Poljubio me
- Jutro – Protegnula sam se
- Bill me već par puta zvao da nas čekaju na doručku, idemo?
- Koliko je to sati? – Posegnula sam za mobitelom – Šta me nisi prije probudio?
- Bilo mi je žao – Slatko se nasmijao – A sad idemo jest jer sam gladan
Na brzinu sam se obukla pa smo otišli do hotela. Za stolom su bili samo Bill i Gustav
- Jutro – Pozdravila sam ih
- Di je ovaj? – Tom je pokazao rukom na Georgovo mjesto
- Vjerojatno spava ili kasni ko vas dvoje
- I buraz, šta je bilo to sinoć?
- Onog što se ne sjećam nije se dogodilo
- Jel to Bill okreće novu stranicu? – obratio se Tom meni i Gustavu
- Naravno – poskočio je – ono sinoć mi nije trebalo, idem dalje – ponosno se ispravio.
Nisam htjela ništa komentirati, još uvijek ne znam na kakvoj sam nozi s Billom.
- Nego – Nastavio je Bill – Nemam više laka za kosu, šampona, gela za tuširanje i još nekih sitnica pa bi trebao u nabavku. Ide neko sa mnom?
- Zašto ne? – Odlučila sam ipak nešto reći – Idemo svi, i meni trebaju neke stvari iz trgovine
[…]
Nakon doručka našli smo se pred hotelom. Pozvali smo taxi što je Tomu jako teško palo jer se ovaj vukao po praznim cestama. Ostavio nas je pred ogromnim shoping centrom. Krenuli smo u potragu za samoposlugom. Lutali smo između raznih butika, a Bill je zastajkivao kod svakog što je izluđivalo Toma, a pomalo i mene.
- Vidi ono!! – Ciknuo je Bill i doslovno otrčao u jedan butik
- Stane li on još samo jednom…
- Daj pusti ga, idemo vidjet što ima tamo – povukla sam Toma za ruku. Georg i Gustav su se nastavili nezainteresirano vući okolo. Bill nije znao gdje bi sa sobom, uzeo je par majici, a onda usput pokupio i nekoliko hlača i odvukao sve to sa sobom u kabinu.
- Auuu, vidi ovo – nacerio se i pokazao prstom na neki korzet
- Daaaj Tom, too much
- Već te zamišljam o ovome, uh – okrenula sam se prema njemu i začuđeno podigla obrvu na ovu izjavu
- Možda bolje da sačuvaš misli za jednu večer – Bocnula sam ga prstom pod rebra na što se štrecnuo.
Jedva smo izvukli Billa iz butika. U rukama je već nosio hrpu vrećica koje je natovario Gustavu i Georgu koji su nas čekali ispred neke samoposluge.
- Kad prije?? – Georg samo što nije zinuo do poda
- Ajde, ajde šta se žališ, pomozi mi. – gurao je Bill Georgu vrećice u ruke. Uletio je u odjel sa preparatima za kosu i rukom povukao pola police laka za kosu u kolica i nastavio dalje.
- Kud on tako luđački trči? – Zbunjeno sam pogledala u Toma
- Ma, 'ko zna. – Uhvatio me za ruku. Začudila sam jer prije nije radio takve stvari. Pogledala sam ga krajičkom oka da vidim kako mu lice izgleda. Držao se samouvjereno. Valjda je onda mislio ozbiljno – prošlo mi je glavom
- Tražim… nešto – Čulo se Billa par metara ispred – A! Tu je! – viknuo je – Georg!! Daj tu kolica!
- Možemo se kladit da je zaronio u one vrećice gumenih bombona – udahnuo je Tom. Došli smo do Billa. Pola kolica natrpao je kojekakvim bombonima i čokoladom, opustošio je čitavu policu sa skittlesima .
- Vidi ga, slatkomanijak – nasmijala sam se
[…]
Nakon što smo se vratili iz trgovine ostali smo u apartmanima jer smo se za pola sata trebali naći na ručku. Bila sam u kupatilu slagala ono što sam kupila.
- Hej! – Neko me par puta prstom dotakao po ramenu, na što sam vrisnula i ispustila dva šampona na pod – Tako sam strašan?
- Bill!? – Što ti radiš tu? – Ubuduće koristi vrata
- Da. Oprosti. Ovaj… Htio bi razgovarat
- Dobro… Ajde – Sjeli smo na krevet u sobi
- Htio bi ti se ispričat i ispravit neke stvari što sam napravio unazad par dana
- To ne mijenja neke stvari, samo da znaš – odmahnula sam glavom
- Ne, ne, ne mislim na to – spustio je glavu – stvarno sam bio glup i skroz ti otežavam. Ispričavam ti se za sve gluposti što sam napravio i ono sinoć. Osjećam se grozno, to nisam ja. Stvarno mi je žao. Oprosti – Pogledala sam ga u oči. Bile su nekako tužne
- Vidim da ti je žao, opraštam ti – stavila sam svoju ruku na njegovu, odmah se nasmiješio
- Prijatelji? – raširio je ruke u znak da me zagrli
- Prijatelji – potvrdila sam i zagrlila ga
- Ovaj.. Znam da je sebično od mene da tražim išta više.. ali.. samo bi te još nešto pitao


TO BE CONTINUED…

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
najnajnajnaj slađa slika

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
uuu macanee xD

to bi bilo to. sve najbolje još jednom
do slijedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova
nedjelja, 04.04.2010. |00:14| Komentari (79) | On/Off | Print | # |