Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 25
Oke, oke znam da me nije bilo dugo, i prevše,
al jednostavno sam prezauzeta školom i ne stignem
napisati ništa pametno, nit mogu smisliti nešto pametno
kad mi se samo gradivo mota po glavi.
To sad ni nije toliko bitno jer sam se vratila i napisala nešto.
Nije toliko dugačko, ali eto, da se zna da sam tu i
da ću još uvijek pisat. Osim posta, da se pohvalim, sama
sam napravila i svoj dizajn. Tako da znate da ga se ne
može nigdje naći.
Iskreno, ne znam kada ponovno možete očekivati
novo. Neću ništa obećati. Svi znate da ima još 3 tjedna
škole i sada je pakleno.

ugl. mislim da nema potrebe pisati novosti o THu
svi ste već informirani o tome da su imali mini turneju
u Malaziji. Isto i za osvojen Comet, kao i za Tomov
incident s viagrom.

Nakon što sam sve to napomenula evo i 25 chapter.
_________________________________________________
Izašli smo van i krenuli prema restoranu.
-'' Još samo sutra, ha? '' – Retorički sam upitala. Šutio je pa sam pogledala u njega. Piljio je sebi ispred nosa, a mislima kao da je bio daleko. Nisam očekivala da mi išta kaže, ali sam ipak željela nešto čuti. Pored svih mogućih gluposti koje su se dogodile u 13 dana, ovo mjesto mi je već počelo faliti. Mrzila sam to što ću se morati vratiti dosadnoj svakodnevnici. – '' Hej!'' – Povukla sam ga za ruku da ga trgnem iz misli
- '' Ha? '' – Protresao je glavom – '' Da, da. Još samo sutra ''
- '' Je li glupo što će mi falit ovo? '' – Zastala sam pred vratima restorana – '' Mislim… Izuzev svu..'' – Složila sam najgluplju facu što sam mogla – '' Dramu '' – Podigla sam desnu obrvu. Moram priznat, sama sebi sam izgledala iritantno s takvim izrazom lica. Stavio mi je ruku na donji dio leđa i praktički me pogurao unutra.
- '' I meni će falit, bilo je lijepo '' – Pokazao je prstom prema stolu gdje je sjedio samo Gustav. Sjela sam na suprotnu stranu stola od Toma. Zagledala sam se negdje u njega, a on negdje u stranu. Gustav je kao po običaju šutio i gledao što nam je.
Tišinu je prekinuo Bill. Samo što s vrata nije počeo vikat. Došao je do nas i istog se trena uozbiljio
- '' Šta je vama? '' Podigao je obje obrve
- '' Ma niš' '' – Promrmljali smo u isto vrijeme i ponovno spustili pogled.
- '' Da baš, niš'. '' – Ponovio je za nama i sjeo pored Toma –'' Gdje je Georg? Neda mi ga se čekat, gladan sam. – Privukao se bliže k stolu i uzeo meni u ruke
- ''Sigurno spava'' - Uzela sam čašu vode i pijuckala gutljaj po gutljaj gledajući u stol.
- '' Aha '' – Rastegnuo je riječ na kratko maknuvši pogled sa menija. – '' Nego šta je s vama? '' – Odložio je meni ispred sebe i pogledao prvo u mene pa u Toma.
- '' Kako si dosadan '' – Promrmljao je Tom . – '' Inače, još smo sutra tu. Ne znam za tebe, al' nama će nedostajat. Kužiš sad? – Uhvatio se za dlanove kako bi se primirio. Bill ga je čudno pogledao i okrenuo se prema meni
- '' I tebi će sve ovo falit? '' – Samo što nije zinuo do poda. Kratko sam klimnula glavom. – '' Vas dvoje ste potpuno prolupali. Nama, vama, meni se ništa dobro nije dogodilo u ova dva tjedna. Nekoliko puta smo se svi posvađali. Međusobno, jedni s drugima, svi zajedno.'' – Započeo je još nešto reći, a onda je podigao obje ruke i naslonio se.
- '' Chill buraz '' – Potapšao je Tom Billa po ramenu. – '' Možda mi imamo svoje razloge '' – Podigao je lijevi kut usnice u blagi osmijeh.
- '' Da.. Ne želim znat ..'' – Nasmijao se i uzeo novine sa stola.
- '' Ajmo sutra napravit nešto čega ćemo se sjećati '' – Uspravila sam se na stolici – '' Kad se vratimo da možemo prepričati barem nešto ''. Tom je izgledao zainteresirano. Bill se polako okrenuo prema meni.
- '' Ma šta je s vama, pere vas andrenalin? Šta bi skakali bungee jumping, skijali na vodi, skakali s litice, iz aviona? Odmah da vam kažem ne-do-la-zi u obzir'' – Razdvajao je riječi na slogove.
- '' Kako si nezainteresiran '' – Frknula sam. – '' Ne mislim na nikakve ekstremne sportove, samo da se zabavimo, barem jednom ''
- '' Mogli bi '' – Složili su se Tom i Gustav.
- '' Kad tol'ko navaljujete'' – Okrenuo je očima Bill

[…]

Nakon večere pošli smo u svoje sobe. Za pidžamu sam nosila muške bokserice i potkošulju, pa sam se otišla presvući. Svaki dan sam obavezno provela barem do podneva u pidžami. Nisam vidjela svrhu u presvlačenju ako baš nisam morala nikuda ići. Nakon što sam se presvukla otišla sam u kupatilo. Na brzinu sam se otuširala, raspustila sam kosu i namjeravala otići spavati. Previše toga se dogodilo za jedan dan. Vratila sam se u sobu, a Tom je sjedio na dvosjedu.
- '' Opet nepozvani gosti? '' – Nasmijala sam se i legla na krevet
- '' Znam da si željela da dođem '' – Namignuo je – '' I znam da želiš sada da legnem pored tebe '' – Prišao je i legao pored mene
- '' Svašta ti znaš '' - Prošla sam mu prstima kroz kosu
- '' Znaš ti mene '' – Nacerio se i okrenuo se na bok prema meni – '' A.. Znaš i što bi ja sad..? '' – Približio se još više
- '' Ma znam. Al ja sam umorna i idem spavat, sorry '' – Okrenula sam se u drugu stranu
- '' Šta? '' Podigao se na laktove i nagnuo prema meni – '' Ti to ozbiljno? ''
- '' Ne! Haha, pa zezam te '' – Okrenula sam se ponovno prema njemu
- '' I bolje ti je, jer…'' – Pogledao je prema dolje – '' Već imamo problemčić''
- '' Kad prije? '' – Ugizla sam se za usnicu
- '' Daj ne pitaj, bolje mi pomozi '' – Tiho se podsmjehnuo – '' Uostalom ipak si to ti '' – Brzo je podigao i spustio desnu obrvu
- '' Komplimenti, komplimenti '' – Promrmljala sam sjedajući mu na stomak. Uhvatila sam ga rukama za lice i počela ljubiti po vratu, usnama, ramenima. Nakon nekog vremena pokušao je ustati, ali nije mogao.
- '' Ja moram '' – Jedva je izgovorio između uzdaha - '' Izluđuje me ovo '' – Tiho je prostenjao.
Najedanput se ustao i zamijenio nam strane i u trenu svukao svu odjeću sa mene. Čula sam kako mu srce sve brže otkucava, sve brže je počeo uzdisati. Vrat i prsa bila su mu potpuno mokra. Pri samom vrhuncu netko je pokucao na vrata
- '' Ahh '' – Zavapio je – '' Baš sada '' – Zabio je glavu u jastuk ''
- '' Ššš! '' – Stavila sam mu prst na usta - '' Nećemo otvarat
- '' Naravno! Nisam mislio sad prestati '' – Prošaptao me i ugrizao za vrat
- '' Auu! '' – Cijuknula sam, a on me istog trena poljubio.
- '' Ššš '' – Rekao je dok je hvatao zrak. Kad je kucanje prestalo, vratili smo se gdje smo stali.

[…]

Nisam znala koliko je sati. Mislim da je bilo rano, barem je tako izgledalo. Obukla sam se i krenula prema prozoru. Imala sam potrebu pustiti suncu da me obasja. Prišla sam prozoru i razmaknula tamne zastore. Imala sam što vidjeti. Nebo je bilo nisko i puno crnih oblaka. Vjetar je nosio zrnce pijeska po pustoj plaži, a valovi su silovito zapljuskivali na sve strane. Raspoloženje mi je odmah opalo i poželjela sam prespavati i ovaj dan.
Nakon doručka vratila sam se u sobu. Vani su se oblaci prolomili. Kiša je padala kao da je nije bilo mjesecima. Ne mogu ovako provest zadnji dan, glavom su mi se već motale nekakve ideje. Izašla sam van na kišu. Za par minuta već sam bila mokra do kože. I baš mi je prijalo.
Otrčala sam do Toma. Pokucala sam mu nekoliko puta na vrata. Iako sam čula kako viče iznutra da slobodno uđem čekala sam da otvori vrata.
- '' Šta ti se dogodilo? '' – Širom je otvorio oči kada me vidio
- '' Pokušavam se zabavit, ideš sa mnom? – Pitala sam ga cijedeći si kosu
- '' Pa ne znam. Mogla bi se prehladit, a i ja.. '' – Počeo se izmotavati
- '' Ma daj! '' – Povukla sam ga za ruku na kišu. – '' Sad si već mokar! Ideš sa mnom? ''
- '' Imam li izbora? '' – Nasmijao se i krenuo za mnom


TO BE CONTINUED…

Nadam se da mi nećete zamjerit što nije baš opširan, ali
obećajem da će bit idući puta. Sada stvarno ne stignem.
Oči mi se već sklapaju.. Al eto ovoliko sam uspjela napisati.

Image and video hosting by TinyPic
meni najdraža sa Cometa :)
Tom e.

Do slijedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova
četvrtak, 27.05.2010. |22:54| Komentari (52) | On/Off | Print | # |