Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 26
Preuredila sam malo blog.. Sada za sve ima poseban "box"
gdje u svakom možete komentirati, ali pod news nešto ne valja
link, pa komentare ostavljajte u boxu- fan fiction.
Box new skroz apdejtam pa tamo možete uvijek naći aktualne novosti
o TH-u . Dosta gnjavaže, novi dio...
___________________

- '' Šta ti se dogodilo? '' – Širom je otvorio oči kada me vidio
- '' Pokušavam se zabavit, ideš sa mnom? – Pitala sam ga cijedeći si kosu
- '' Pa ne znam. Mogla bi se prehladit, a i ja.. '' – Počeo se izmotavati
- '' Ma daj! '' – Povukla sam ga za ruku na kišu. – '' Sad si već mokar! Ideš sa mnom? ''
- '' Imam li izbora? '' – Nasmijao se i krenuo za mnom
- '' I ne baš. Sjećaš se, želimo pamtit ovaj dan '' – Podigla sam obje ruke
-'' Svakako ćemo ga zapamtit ako se prehladimo, dobijemo upalu pluća, mozga, ne znam ni ja čega još i umremo'' – Zastao je na tren
- '' Daj, Tom, dramatiziraš '' – Povukla sam ga za ruku – '' Od malo kiše ti neće bit ništa ''
- '' Malo, kažeš '' – Otpuhno je. Odcupkala sam bliže vodi i ušla u plićak – '' E, daj, sav sam mokar'' – Ponovno se počeo žaliti. Prišla sam mu, uhvatila ga za ruku i povukla ga za sobom u vodu.
- '' Probaj, toplo je '' – Približila sam mu se i zagrlila ga. – '' Opa, jel' ja to vidim da bi se ti nasmijao'' – Znala sam da će na to morat reagirati. I upalilo je, poljubio me, osjetila sam kako se smiješi. – '' Ne znam za tebe, al' ja na sebi imam kupaći, idemo se brćnut ?''
- '' I to možemo srediti '' – Skinuo je majicu i ostao samo u hlačicama. – '' Idemo? '' – Zagrlio me s leđa i pogurao u dublju vodu
- '' Aaaaa, ovo nije bila dobra ideja '' – Naježila sam se od glave do pete – '' Užasno je hladno, idemo van ''
- '' A ne, ne ideš sad nikud '' – Uhvatio me oko struka
- '' Prehladit ćemo se, dobit upalu pluća, mozga i umrijet '' – Izgovorila sam u jednom dahu
- '' Dramatiziraš, dramatiziraš '' – Nasmijao se
- '' A ozbiljno, idemo'' – Pokušala sam se pomjerit, a onda me još čvršće primio uz sebe i napravio pseću facu
-'' O super.. Sam je to još trebalo '' – Uzdahnula sam
- '' A puiiiiz, za mene '' – Počeo je tepat
- '' A-a, prehladno je '' – Odmahnula sam glavom. Duboko je izdahnuo i pogledao u me u oči – '' A dobro, ajde. Al' ak se prehladim, ti ćeš me liječit ''
- '' Khm '' – Nakašljao se – '' Za to nemaš frke, evo, je l' ovo pomaže? '' – Primio me rukama oko struka i nekoliko puta poljubio u vrat
- '' To svakako'' – Uhvatila sam se nogama oko njegovog struka

[…]

Kiša je napokon prestala cmoljit pa su nam se na plaži pridružili Bill, Georg i Gustav. Po prvi puta smo bili svi četvero zajedno, a da se nismo svađali. Oblaci su se razišli, pa smo jasno mogli vidjeti zalazak sunca. Ležali smo u pijesku i uživali u posljednjim satima na Maldivima.
- '' Ja ne bi doma '' – Uzdahnuo je Bill – '' Sviđa mi se ovo ''
- '' A lažeš '' – Nasmijao se Tom i namignuo mi na brzinu
- '' Da, vas dvoje ste pre čudni, šta se događa '' – Pogledao je Bill prvo u Toma, pa u mene
- '' Ništa! ''- U isti tren smo odgovorili ja i Tom
- '' Ma ništa, uopće'' – Promrmljao je Georg
- '' Aj sad, da čujemo, kakve to privatne patyje imate?'' – Bill je sjeo u turski sijed i gledao u Toma, pa u mene kao da očekuje odgovor.
- '' Privatnosti malo'' – Okrenula sam očima. Tom je izgledao kao da bi sve odmah ispričao. Skužio je po mom pogledu da ipak treba držati jezik za zubima. – '' Idemo dečki, još malo će večera '' – Ustala sam se i pokupila ručnik
- '' Već moramo '' – Potužio se Bill
- '' 'Ajmo, ne bi ni ja, moramo '' – Pružila sam Tomu ruku da ustane
Lagano smo krenuli prema apartmanima, vrijeme se u zadnji tren proljepšalo iako je sunce zalazilo. Putem, Tom je stavio ruku oko mog struka, i kako je bio za glavu višlji, ako ne i više, naslonio glavu uz moju.
- '' Što je bilo? '' – Začuđeno sam ga pogledala
- '' Šta bi trebalo biti? '' – Smrknuo se i pomjerio glavu
- '' Pa ovo '' – Odmjerila sam nas – '' Nije česta pojava ''
- '' Šta? Ne smijem zagrlit svoju curu? '' – Podigao je jednu obrvu
- '' Curu? '' – Zastala sam na kratko, a onda nastavila hodat – '' Mi smo…? '' – Pokazala sam prstom prvo na njega pa na sebe – '' Mi smo zajedno? ''
- '' Šta nije očito? '' – Zbunjeno me pogledao
- '' O… Aha '' – Lagano su mi se usnice razvukle u osmijeh – '' Ja više volim onako staromodno, kad dečko pita.'' – Napravila sam najblesaviju facu koja nagovara na sve. Dobru staru- pseću facu. Prvo me pomalo zbunjeno pogledao, a onda sam zacvilila
- '' No dobro '' – Pristao je. Malo smo zaostali za drugima kako bi on mogao izvršiti svoje. – '' Osjećam se mutavo'' – Otresao je glavom - '' Znaš da inače ovakve stvari ne radim''
- '' Da, da.. Znaaam. Ajde sad, za mene'' – Zatreptala sam par puta okicama
- '' Evo, evo'' – Uzdahnuo je –'' Ana, hoćeš bit moja cura '' – Pogledao me kao da se boji što ću odgovoriti. Osjetila sam neku čudnu uzbuđenost. Srce mi je par puta preskočilo otkucaj. Sada sam imala taj osjećaj- vjerujem ti
- '' Pa… Čekaj da razmislim '' – Zafrkavala sam ga, a on me ošinuo pogledom. – '' Ma zezam se, naravno da hoću! '' – Nasmijala sam se i poljubila ga u nos, na što je odfknuo nosom
- '' Drago mi je da te to usrećilo '' – Ponovno je prislonio svoju glavu uz moju
- '' Ma ti me usrećuješ '' – Čvršće sam ga zagrlila
- '' Šta ste tolko spori, zakas… '' – Bill se okrenuo i onda zašutio. – '' Sam vi dajte '' – Nasmiješio se i nastavio hodati.
Ušla sam u svoju sobu, bacila ručnik sa strane i otvorila prozor da uđe topli zrak izvana.
Često puta, otkada sam s Tomom, govorila sam kako sam sretna, ali sada se nije moglo mjeriti sa ničime. Vjerovala sam mu. Čini neke stvari što dosad nikad nije. To mora nešto značiti. – Uvjeravala sam samu sebe. – '' Mislim da je to, to '' – Bacila sam se na krevet i uzela mobitel u ruke. Sve sam ukratko napisala sestri. I tako će detalje čuti kad se vratim. Otišla sam se tuširati i spremiti za večeru. Obukla sam traper suknju, majicu s printom supermana i starke. Stavila sam samo maskaru, vjerojatno ne idemo nikuda večeras. Krenula sam prema restoranu i kasnila k'o po običaju. Vidjela sam da mi iz jednog kuta Bill maše da dođem. Sva četvorica su bili skockani od glave do pete. Georg i Gustav su kao po običaju imali traperice i majice, Bill je imao uske traperice, duboke tenisice, bijelu majicu i preko toga kariranu crvenu košulju. Oko vrata je imao veliki križ koji je visio na lancu, nosio je nekoliko velikih prstenja i kožnu narukvicu. Tom je nosio, za njega tipične, preširoke traperice, svijetle boje, crveno bijelu majicu na kojoj je pisalo- humanoid i crvene tenisice. Imao je bijelu traku na glavi i veliki crni sat. Oči su mi ispale već sa vrata. Bila sam ponosna na sebe što imam tako predobrog dečka.
- '' Opaa, vidi ti njih. Mi idemo nekud večeras ?'' – Pogledala sam u sebe kako sam obučena
- '' Naravno, zadnja je večer '' – Tom je potapšao par puta po stolici u znak da sjednem pored njega.
- '' Ne idemo valjda odmah? '' – Složila sam nekakvu zbunjenu facu
- '' Ako ti treba vremena da se spremiš… Sačekat ćemo '' – Složili su se Bill i Tom.
Večerali smo, pa sam se ja otišla na brzinu spremiti. Uletjela sam u sobu i počela tražiti majicu i cipele koje se slažu. Taman što sam obukla majicu, Bill je ušao u sobu.
- '' Hej '' – Pozdravio me i sjeo na dvosjed
- '' Hej, evo sad ću… Moram još samo naći cipele i našminkat se '' – Razbacivala sam sve stvari uokolo pokušavajući naći cipele.
- '' Ma, ovaj, nisam ja došao zbog toga… '' – Nalaktio se o naslon za ruke
- '' Nego…? '' – Pitala sam ga izvlačeći cipele ispod kreveta
- '' Bilo bi mi lakše kad bi sjela tu '' – Dodao mi je narukvicu – '' Stavi ju, uklapa ti se '' – Stavila sam narukvicu i sjela pored njega.
- '' Samo brzo, moram se još našminkati '' – Prekrižila sam noge i čekala da kaže što želi
- '' Ja bi to ovako '' – Duboko je uzdahnuo. Zatvorio je oči, stavio ruku na moj vrat i lagano mi se počeo približavati.

utorak, 22.06.2010. |19:49| Komentari (75) | On/Off | Print | # |